Klacht: bij abbonement verlenging heb ik een ander nummer ongevraagd erbij gekregen

op 29 juni 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Vodafone : ik heb in 2019 mijn abbo willen verlengen wat ik elke 2 jaar doe.
Vodafone medewerkers hebben namelijk mij een nieuwe abbo aangemaakt ipv een verlenging van mijn eigen abbo. Ik kreeg namelijk op me vodafone rekening te zien dat ik een nieuwe nummer erbij hebt. (terwijl ik niet eens een simkaart erbij heb gekregen).
Ik heb destijds contact met vodafone medewerkers gehad. Zij stuurde me van het kastje naar de muur. Uiteindelijk gaf een medewerker mondelijk aan dat ik de kosten met terugwerkende kracht op me rekening zou krijgen.
Dit is niet gebeurd en er is niks gecorrigeerd.

Ik heb wederom contact me vodafone gehad. Zij gaven aan om een klacht in te dienen en dan geholpen zou worden.
Ik heb al jaren van vodafone abonnement. Het is nooit verkeerd gegaan en ik had goede vertrouwen in jullie bedrijf. Maar ik begint dit wel te verliezen wanneer er geen actie wordt ondernomen.

Ik wil zo snel mogelijk dat er actie ondernomen word. dat nummer wat er bij is gevoegd met de kosten verwijderd word.

Ik hoop dat jullie zo snel mogelijk mij hiermee kunnen helpen.

Ik ben altijd tevreden geweest met vodafone.
IK hoop dat ik tevreden kan blijven en dit probleem zo snel mogelijk opgelost kan worden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door g.saleh