Klacht: bieden vluchten aan die ze niet kunnen boeken

op 25 juli 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb nu 3 x een vluchtboeking(5personen) via edreams verricht. de boeking wordt gedaan bedrag wordt geïncasseerd. boeking wordt door vliegmaatschappij niet bevestigd, bedrag wordt terug geboekt. ik ga opzoek naar een nieuwe vlucht en ik zie dat diezelfde vlucht weer wordt aangeboden voor een hoger bedrag. ik denk oke. dus ik weer boeken en weer een paar dagen wachten ik bel erachteraan wordt gezegt dat vliegtuig vol is. Ik krijg een alternatieve vlucht aangeboden, ik accepteer deze, en de volgende dag wordt deze weer geweigerd en zo gebeurd het mij tot 3x toe. inmiddels ben ik bijna 2 weken verder de tickets
worden alsmaar duurder en ik kan nog steeds niet boeken.
ik had ook al een hotel in optie staan, en deze is nu de optie verlopen en hij is 2x zo duur geworden.

ik ben pas tevreden als ik een vlucht krijg voor een gereduceerd tarief. dus een tegemoetkoming van edreams voor het wachten en de frustraties die het met zich mee brengt en het niet op vakantie kunnen gaan.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

Bericht van eDreams

2 maanden geleden - Dag Nursan, Allereerst onze excuses voor onze late reactie op uw bericht. U zal weldra per e-mail gecontacteerd worden door een van onze medewerkers. met vriendelijke groeten, Marjolijn, eDreams Customer Care.

Alle klachten die gemeld zijn door Nursan