Klacht: BH binnen week stuk

op 26 juli 2017 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

BH gekocht en binnen week stuk. Aangezien hij van een kadokaart is afgeschreven kan ik geen afschrijving tonen. Personeel in Middenwaard Heerhugowaard wilde absoluut geen moeite doen om mij tevreden naar huis te sturen. Wilde ook gewoon niet meedenken. Het is een productiefout van Hunkemoller. Dit mag niet gebeuren na een of twee keer dragen.

Gewenste Oplossing:

Als ik een nieuw / zelfde product krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hunkemoller over deze klacht.

Bericht van Hunkemoller

3 weken geleden - Geachte mevrouw Blankert, er is een mail gestuurd naar uw email adres. Met vriendelijke groet, Hunkemöller Customer Care.

Alle klachten die gemeld zijn door petrablankert