Klacht: BH binnen week stuk

op 26 juli 2017 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

BH gekocht en binnen week stuk. Aangezien hij van een kadokaart is afgeschreven kan ik geen afschrijving tonen. Personeel in Middenwaard Heerhugowaard wilde absoluut geen moeite doen om mij tevreden naar huis te sturen. Wilde ook gewoon niet meedenken. Het is een productiefout van Hunkemoller. Dit mag niet gebeuren na een of twee keer dragen.

Gewenste Oplossing:

Als ik een nieuw / zelfde product krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hunkemoller over deze klacht.

Bericht van Hunkemoller

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Blankert, er is een mail gestuurd naar uw email adres. Met vriendelijke groet, Hunkemöller Customer Care.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hunkemoller in behandeling genomen

Hunkemoller

Heeft op 01 september 2017 om 10:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Blankert,

Nogmaals bedankt voor het melden van deze klacht.

We hadden uw klacht doorgestuurd naar onze franchise eigenaar. Wij nemen aan dat de klacht netjes met u is opgelost.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u ons altijd een e-mail sturen. Ons e-mailadres is Customercare@hunkemoller.com

Met vriendelijke groet,

Customer Care
Hunkemöller

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hunkemoller een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door petrablankert