Klacht: Bezwaar tegen automatische incasso zonder betelings regeling en kenbaar maken

op 27 april 2016 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Mijn Klacht is het geen dat er zonder het kenbaar maken, een bedrag van 620 euro hebben afgeschreven van mijn bank rekening. zonder dat jullie het kenbaar maakten, want dan had ik dus een betaling regeling kunnen treffen met jullie. nu kan ik mijn huur niet betalen en mijn andere rekeningen . dit bedrag wat jullie geincaseerd hebben is mijn huur, nu zit ik zwaar in de problemen door jullie toedoen . ik heb maar een minimum loon. ik kan dit bedrag van 620 euro nooit in 1x betalen. nu heb ik niet een geld om de hele maand te leven en overige rekeningen te betalen. want me huur wordt afgeschreven en heb niks over voor de maand om van te leven. ik hoop dat dit niet jullie bedoeling is en oplossing. wat ga ik mijn kinderen vertellen en te eten geven???

ik zou dus graag een betaling regeling zien, en dat jullie me op de hoogte houden daarvan. ik ben zwaar teleurgesteld dat ik niet op de hoogte ben gebracht. heb niet eens een eind nota ontvangen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 28 april 2016 om 15:48 geantwoord

Beste Edwin,

Allereerst excuus voor de onverwachte incasso. Wel met ik zeggen dat deze is aangekondigd. Op 6 april 2016 hebben wij jou een jaarnota toegestuurd met daarop de kosten en de geplande incassodatum vermeldt. Jammer dat dit wellicht aan jouw aandacht ontschoten is. Ik kan me heel goed voorstellen dat het even schrikken is om zo'n bedrag plots van je rekening geïncasseerd te zien worden.

Ik zie dat je vandaag ook telefonisch contact heb gehad. Gelukkig is daarbij ook de mogelijkheid van een betalingsregeling aangeboden.

Ik vertrouw erop dat de nota, en de betaling hiervan, nu goed met je zal worden afgewikkeld.

Luciano
Oxxio

Alle klachten die gemeld zijn door Tisserand