Klacht: Bezorgservice en klachten afhandeling klanten serive

op 27 juni 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Sedert 1 1/2 jaar maak ik gebruik van de bezorgservice. In de begin periode ging alles prima en ik was zeer tevreden.

Sedert een half jaar zijn er telkens opnieuw problemen met de levering van de diverse bestelde producten, de afhandeling van de klacht hierover door de afdeling klantenservice en het verbeteren.

Ik som maar even op:

Salades, taart en overige tere artikelen worden in een zak geleverd met hierop de pakken melk. Resultaat is dat ik de inhoud van de salades bv uitgespreid aantref op de overige gekoelde producten.

Leveringen van bv Griekse yoghurt, deze zijn geseald met een dun folie zijn met regelmaat kapot waardoor de inhoud op de overige producten ligt.

Na diverse contacten met de afdeling klanten \”service\”, ja het laatste staat tussen aanhalingstekens van in mijn ogen is service niet de juiste omschrijving, wordt er telkens maar opnieuw beterschap belooft, de producten worden wel weer vergoed de volgende levering.

AH, DIT WIL IK NIET!!! ik wil mijn boodschappen volledig en heel geleverd krijgen. Ik maakt gebruik van de thuisbezorgservice om niet naar de winkel te moeten gaan. Nu moet ik dat dus toch want de producten die ik koop zijn verpest.

Afgelopen week was het weer raak, zelfs zo erg dat dit echt \”The Bloody Shame\” benoemd mag worden.

Verse producten die gekoeld aangeleverd moeten worden zoals kaas werden geleverd in een open krat met hierin 2 flessen afvoer ontstopper. Je raad het al, één van de flessen was kapot (dit kan gebeuren) waardoor de ontstopper over alle producten die in de betreffende krat zaten onder de onstopper vloeistof zaten.

Nu heb ik deze ontstopper wel vaker gekocht en deze werd altijd netjes in een witte tas aangeleverd, NIET bij de etenswaren. Resultaat is dat de ontstopper zich lekker door de verpakkingen heen vreet en ik voor een bedrag van € 33,76 in de vuilnis kon gooien.

Maar weer bellen met de klanten\”service\”, sorry sorry verder komen ze niet. We melden het door naar het distributie centrum. Na heel veel aandringen van mijn kant zou ik dan eindelijk eens terug gebeld worden door de leidinggevende van de klanten\”service\”, mevrouw Hollander en de manager van het distributie centrum, heer Fabier.

Het is nu dinsdag, 5 dagen later, geen telefoon en geen contact. Ja op vrijdag werd er weer gebeld door een medewerker van de klanten\”service\” dat de verpeste boodschappen vergoed worden, dit maal incl de bezorgkosten, een totaal van € 50,- in mindering op de volgende bestelling.

Bestelling? Volgende? nou dat moet ik eerst nog eens zien. Ik wil geen tegoed bonnen, kado kaarten, restituties, IK WIL DAT MIJN BESTELLINGEN GOED GELEVERD WORDEN, AH.

Maar goed dat is het enige wat klanten\”service kan en wil doen, terug bellen wordt niet gedaan. Nee meneer u was neit bereikbaar op uw mobile nummer en thuis nummer! WAT??? op beide telefoonnummers is een voicemail, op beide nummers kan ik terug zien of er überhaupt gebeld is en dat was NIET het geval.

Smoesjes, klanten niet helpen en afkopen met restituties die ze eigenlijk gewoonweg zelf betaald hebben.

Structureel is er een hoop mis bij de bezorgdienst in totaal, bij de distributie centra is er totaal geen controle en aandacht aan het verwerken van de producten, bij de bezorgers hoe zij de producten uit de wagen aanleveren bij de klanten en bij de klanten\”service\” hoe zij veelvuldig voorkomende klachten afhandelen.

Ik voel mij niet serieus genomen worden.

Update#

zojuist gebeld door dhr. Marcel Holmaat (directeur online operations).
Excuus, verbetering beloofd. Kijk dat is waar ik naar op zoek was, een reactie. Jammer dat het 5 dagen duurde, het een mail naar ahold, klacht.nl en twitters moest kosten om gehoord te worden.

Geen oplossing nog maar wel de aandacht die een klantvraagd.

Terug bellen als de klant het vraagt, lukt dat niet de 1e keer dan nog een keer bellen.

Leveringen van chemische producten NOOIT bij etenswaren

Betere controle door leidinggevende in het distributie centrum

Hierover eindelijk de moeite nemen om met mij contact te hebben.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marcsoet