Klacht: bezorgmoment

Leny en Fred op 27 april 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Beste mensen, ik heb een bezorgbundel en had voor dinsdag 28 april een bezorgmoment. Op zondag ben ik bezig geweest met de bestelling tot de telefoon ging. Heb even afgesloten en dacht, ik heb tot maandag 12 uur de tijd om het verder in orde te maken. Heb niet meer naar de mail gekeken en toen ik maandag vroeg mijn bestelling af wilde maken om aan de 50 euro te komen, stond er dat de bestelling geannuleerd was. Wij zijn een ouder echtpaar van boven de 70 en vallen in de risico groep. Heb contact gehad met de chat, maar de medewerkster was onvermurwbaar, ik had geen 50 euro opgegeven en dan vervalt de bestelling, terwijl ik er vanuit ging dat ik tot maandagochtend 12 uur de tijd had. Ze kon NIETS voor me doen, dat is toch niet te geloven, ze had het lef om aan te komen met 11 mei. Als dit klantenservice is, schandalig. Heb het daarna met de app geprobeerd, maar of ze contact hadden met elkaar weet ik niet, maar kon ook niets doen en ik moest maar het Rode Kruis inschakelen. Is dit nou de service van AH ????
Leny Mink [email protected]

Met een bezorgmoment op woensdag 29 april

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leny en Fred