Klacht: bezorgkosten

op 12 juni 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag kwam ik een vitrinekast in utrecht bekijkenkopen, doordat jullie de boel aan het veranderen waren lag de gehele afdeling vitrinekast eruit.
Dus helaas geen kast voor mij, dit was overmacht en ik moest maar even naar A’DAM rijden.
Eenmaal thuis wilde ik de kast online bestellen maar dan komt er dus 15 euro extra bezorgkosten bij.
ik heb mijn tijd en benzine al verspilt en hang nu al 15 min aan de tel om hier wat meer toelichting over te krijgen.
Noemen jullie dit klantenservice?
Ik ben zeer teleurgesteld in deze service.
Ik heb inmiddels de tel maar opgehangen luister al 20 min naar een muziekje zonder dat ik weet uberhaupt wel geholpen ga worden.

Vriendelijke groet,
D v Impelen

Gewenste Oplossing:

Als de normale bezorgkosten voor 29,50 worden gerekend de klant kan er ook niets aan doen als jullie beslissen de hele afdeling te verwijderen omdat jullie decoratie plannen hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door D van Impelen