Klacht: bezorgklashten

op 15 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 17 mei 2016 om 13:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Buuren,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft de krant regelmatig te laat te ontvangen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wij hebben uw klachten geregistreerd en zijn er mee bezig om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen door contact op te nemen met uw bezorgdienst en te achterhalen waar de oorzaak van het probleem ligt.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

MvS - De Telegraaf

Heeft op 21 mei 2016 om 14:00 geantwoord

21mei geen oplossing weer te laat 7uu48

Reactie van de melder van de klacht shooter

7 maanden geleden - meer als 3 maanden met diversen klachten geen respons!!!!!

Reactie van de melder van de klacht shooter

3 maanden geleden - dit zijn de eerderen klachten die niet zijn te vinden in jullie gegevens zoals ik net hoor nu weer klachten en er wordt alleen gezegd u heb nog een jaar te gaan dus slechte bezorging hoor er zeker bij???? 19-9-2016

Alle klachten die gemeld zijn door shooter