Klacht: Bezorgklachten

op 29 november 2016 over FedEx in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb diverse malen gebeld over de levering en elke keer werd er wat anders verteld aan de telefoon, waardoor telkens de levering niet geleverd kan worden. Nu rij ik zelf maar naar Rhoden om het pakketje op te halen. Ik vind jullie het onbeschofste en onperssonlijkste bezorgingsbedrijf ter wereld. Ik hoop van ganser harte dat als ik een pakketje verstuur het nooit meer via jullie geleverd wordt

Gewenste Oplossing:

Passende oplossing voor mijn tijd om naar Rhoden te reizen en compensatie voor het verbruik van de auto

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FedEx

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FedEx nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door safra1406