Klacht: Bezorgklacht

op 17 augustus 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Valse voorwendselen over gisteren besteld en morgen binnen. Ik krijg nu net een bericht dat de levering vertraagd is en of ik een nieuwe bezorgafspraak wil maken…nee, dat wil ik niet. Vandaag bezorgen, ik wacht al ruim halve dag op bezorgers, die tussen 13:00en 15:00 uur zouden komen.Ook werd ik beschuldigd van leugenaar. Mij werd beloofd gisteren besteld morgen geleverd is. Ik vertelde, niet bij mij. Ik zou het produckt gratis krijgen als hun niet tot deze belofte’s kwamen. Toen ik hen dit vertelde was het ineens niet waar .. Wie is hier de GROTE LEUGENAAR.

Gewenste Oplossing:

Zeer ontevreden over Coolbleu en met name de klantenservice.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 17 augustus 2017 om 22:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Joop,

Wat ontzettend balen dat jouw bestelling niet zoals beloofd de volgende dag is geleverd. We hebben meteen de status van de zending bekeken. De bezorgers zijn rond 21 uur bij jou langs geweest maar hebben het pakket niet kunnen leveren. De koerier geeft nu aan dat er een nieuw aflevermoment wordt ingepland voor morgen. Het is helaas niet mogelijk om het product gratis aan te bieden wanneer een bestelling een dag later wordt geleverd. Daarnaast willen wij duidelijk maken jou absoluut niet het gevoel te geven dat je een leugenaar bent. We begrijpen dat een vertraagde levering leidt tot teleurstelling. Deze teleurstelling willen wij in de toekomst voorkomen. Daarom zullen wij dit ook bij de koerier aankaarten zodat dit in de toekomst niet meer zal voorkomen. Wel kunnen wij jou op een andere manier tegemoetkomen met een waardebon. De waardebon kun je gebruiken bij jouw eerstvolgende bestelling.

Graag zien wij jouw reactie tegemoet of wij de waardebon mogen versturen.

Met vriendelijke groet,

Coolblue

Reactie van de melder van de klacht J Linders

3 maanden geleden - Een zeer onbetrouwbaar en onvriendelijke klantenservice, een bedrijf waar je beter geen spullen kunt bestellen. Hoezo beste web-winkel !! Heb mijn produkt nog steeds niet ontvangen, ik wil mijn geld terug ........

Heeft op 18 augustus 2017 om 16:06 geantwoord

OPGELOST, Is helemaal niet opgelost.

Bericht van Coolblue

3 maanden geleden - Beste Joop, Bedankt voor je reactie. Wat vervelend dat er zoveel is misgelopen bij deze bestelling. Je geeft aan dat er niets is opgelost. Zou je aan ons kunnen aangeven wat jij zou zien als een goede oplossing? We kijken dan graag met je mee naar de mogelijkheden. Groeten, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door J Linders