Klacht: Bezorging wordt regelmatig niet uitgevoerd.

op 29 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn circa 9 maanden geleden benaderd Door de Telegraaf om een weekend en digitaal abonnement af te sluiten voor een jaar. M.b.t. de weekend bezorging van de papieren krant veel problemen. Na melding werd met kluitje het riet ingestuurd. Al een keer mijn abonnementsgeld laten storneren. Kreeg meteen bericht dat mijn abonnement voor een jaar vast stond en derhalve wel betaald moet worden. Vervelend als je regelmatig geen krant ontvangt.

Gewenste Oplossing:

Digitale versie wel correct verzorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 30 mei 2016 om 15:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Jansen,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft de krant regelmatig niet te ontvangen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wij zien dat de bezorgklacht van 28 mei 2016 in ons systeem is geregistreerd. Wij hebben contact opgenomen met uw bezorgdienst en schuiven uw betaaldatum met een dag op zodat u de gemiste krant niet hoeft te betalen.

We zien dat u voor 28 mei als laatste in de maand maar 2016 een klacht heeft doorgegeven. Mocht het zo zijn dat u vaker de krant niet ontvangt, dan verzoeken wij u dit aan ons door te geven. Alleen dan zijn wij hiervan op de hoogte en kunnen wij maatregelen nemen om dit voor u op te lossen.

Met vriendelijke groet,

MvS - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Dick J.