Klacht: Bezorging via dhl

[email protected] op 26 april 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling geplaatst voor een matras en topper. Gisteren stond onverwacht dhl voor de deur ( 1e keer was ik niet thuis) zonder enige vorm van informatie over bezorging. De topper moet nog bezorgd worden en op uw site is de tracetrack code niet te zien of te achterhalen. Graag wil ik meer duidelijkheid over tijd van bezorging ivm de grootte van de pakketten moet ik thuis zijn.
Mvg
c.w.verheij
Poortwacht 119
2353 EC Leiderdorp
Tel 0620413227

Gewenste Oplossing:

Goede informatie over dag en tijd van bezorging zodat ik thuis ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 26 april 2020 om 15:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]