Klacht: bezorging vertraagt

op 12 mei 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bestel op 11 mei kleding die ik het weekend nodig heb
en op 12 mei zou worden bezorgt
krijg ik een mailtje dat de bezorging is vertraagd.
ik begrijp dat er altijd iets kan gebeuren maar dit is toch de grote kracht
van online bestellen en ik kies niet voor niets voor snelle levering

Gewenste Oplossing:

ik weet niet of ik tevreden ben i.v.m. bovenstaande

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bonprix

Heeft op 12 mei 2017 om 17:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/ mevrouw vd Hulst, het spijt me te horen dat er een vertraging op is getreden bij de levering van uw pakketje. Bonprix streeft ernaar pakketjes binnen 48 uur te leveren (zon- en feestdagen tellen in de 48-uurs levering niet mee), echter kan dit niet garanderen. Helaas kan er door grote drukte of door een onvoorziene omstandigheid weleens een vertraging ontstaan. Bij een eerste bestelling worden de gegevens gecontroleerd, dus een eerste bestelling wordt meestal na 72 uur geleverd. Mocht uw pakket niet binnen de 48-uur geleverd kunnen worden, wordt u per e-mail op de hoogte gebracht. Ik nodig u uit de voorwaarden voor de 48-uurs levering na te lezen in het service-menu op onze website. Het team van bonprix

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ghvdhulst