Klacht: Bezorging vertraagd

mrbas op 10 oktober 2017 over [email protected] in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zoals iedereen zit ik te wachtten op mijn pakket die tussen 16:15 en 19:15 zou binnen komen en kreeg ineens een sms waarins stond dat mijn zending vertraging had. Kan gebeuren maar dacht toch maar even bellen. Telefoniste belde de bezorger op en die zei dst hij zijn route moest aanpassen naar den helder en dat dat vertraging opleverde maar ik hoefde mij geen zorgen te maken, het pakketje werd sowieso bezorgd. Na verscheidene keren te kijken zag ik de bezorgtijd telkens aangepast worden tot uiteindelijk 22:15 waarna ik een smsje kreeg dat deze niet bezorgd kon worden en dat ik een nieuwe afspraak maar moet maken.

Ik moet een afspraak maken na 6 uur te wachtten op een pakket van bijna 1400 euro? De volgende afspraak is niet de volgende dag, nee, 2 dagen later! Dit betreft een tv waar ik lang voor gespaard heb en mijn oude tv had ik vandaag al verkocht aangezien PostNL [email protected] had beloofd dat deze bezorgd ging worden. Kom dan ook je afspraken na!

Ik verwacht dat deze morgen bezorgd gaat worden zonder dat dit een probleem op levert

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar [email protected] over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Ik wil er ook nog even bij vermelden dat ik nu dus ook 2 dagen zonder televisie zit dankzij een belofte van iemand van de klantenservice

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door [email protected] in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Ik moet nu ALWEER dus een dag gaan wachten IN DE HOOP dat deze afgeleverd gaat worden. Neem is je verantwoordelijkheid en bezorg gewoon de volgende dag zoals elk ander bedrijf!!!!!

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat [email protected] een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

[email protected]

Heeft op 13 oktober 2017 om 14:50 geantwoord

Beste meneer van Rijckevorsel,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses dat uw zending niet op de gewenste datumis bezorgd.

Helaas was de levering op 10-10-2017 niet doorgegaan vanwege een te grote vertraging. [email protected] is bereikbaar tot 20.00 uur, daarom heeft de chauffeur uw levering afgemeld met een bezorgkalender. Helaas heeft u deze niet gebruikt. Op uw vraag is er een extra transport aangevraagd op 11-10-2017, vanwege een logistiek probleem was dit niet mogelijk.

Volgens onze informatie is uw bestelling op 12-10-2017 geleverd.

Voor een eventuele compensatie kunt u contact opnemen met de leverancier, zij zullen dit in behandeling nemen en verder onderling met ons afhandelen.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

[email protected] Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door