Klacht: Bezorging speciale kaart

op 13 februari 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beter geen kaart bij Greetz bestellen. De kaart komt helemaal niet op de afgesproken dag aan. Dus die glimlach die die speciale kaart (zoals ze het zelf in de mail omschrijven), op het gezicht van de ontvanger moet toveren is heeeeel ver te zoeken. Na een chatgesprek waar de kaart bleef, werd ik letterlijk afgepoeierd terwijl Greetz.nl wel de eindverantwoordelijke is met het op tijd komen van de bestellingen. De mails die je dus krijgt dat een kaart op een bepaalde dag wordt geleverd, kun je beter gelijk verwijderen. Klopt helemaal niks van. Van mij krijgt dit bedrijf een dikke 0 en zal er ook nooit geen kaart of wat dan ook meer bestellen

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door dakach