Klacht: Bezorging speciale kaart

op 13 februari 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Beter geen kaart bij Greetz bestellen. De kaart komt helemaal niet op de afgesproken dag aan. Dus die glimlach die die speciale kaart (zoals ze het zelf in de mail omschrijven), op het gezicht van de ontvanger moet toveren is heeeeel ver te zoeken. Na een chatgesprek waar de kaart bleef, werd ik letterlijk afgepoeierd terwijl Greetz.nl wel de eindverantwoordelijke is met het op tijd komen van de bestellingen. De mails die je dus krijgt dat een kaart op een bepaalde dag wordt geleverd, kun je beter gelijk verwijderen. Klopt helemaal niks van. Van mij krijgt dit bedrijf een dikke 0 en zal er ook nooit geen kaart of wat dan ook meer bestellen

Als ik mijn geld terug ontvang

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 26 februari 2018 om 14:27 geantwoord

Beste klant,

wat vervelend om te lezen dat de kaart niet op het juiste moment is bezorgd.

Helaas is het zo dat een kaart, die besteld is met PostNL, een vertraging kan hebben van maximaal twee dagen.

We snappen uiteraard dat dit heel vervelend is, maar we geven dit duidelijk aan op de site en dit kan ook gebeuren wanneer je zelf een kaart post met PostNL.

We hopen toch dat de kaart uiteindelijk is bezorgd. Is dit niet het geval dan horen we het graag.

Greetz, Hannah

Heeft op 26 februari 2018 om 17:17 geantwoord

Ik heb hier mijn mening zojuist al over gegeven

Bericht van Greetz.nl

5 maanden geleden - Beste Dakach, Dank voor je reactie. We hebben je feedback doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag! Greetz, Kiki

Alle klachten die gemeld zijn door dakach