Klacht: bezorging op zondag

op 18 februari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Ik heb hier al vaker over geklaagd maar nog niet via klacht.nl. Maar blijkbaar helpt een klacht direct naar Spotta niet goed genoeg. Er zijn weer nieuwe bezorgers bij ons in het dorp en prompt krijgen we de folders weer op zondag in de bus. Het wordt de bezorgers niet duidelijk gemaakt dat niet iedereen dit waardeerd. Wij respecteren de zondagsrust en dat verwacht ik ook van Spotta.

Ik ben tevreden als vanaf nu de folders niet meer op zondag worden bezorgd en een reactie van Spotta, want op mijn mails naar spotta (is misschien wel 2 of 3 jaar geleden) heb ik geen reactie gehad.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 20 februari 2018 om 15:14 geantwoord

Geachte meneer/ mevrouw,

Vervelend dat u niet tevreden bent over onze service. Ik zal u in deze mail het een en ander proberen toe te lichten.
Onze bezorgers mogen de folders op zondag, maandag en dinsdag bezorgen. Zij mogen zelf kiezen welke van deze drie dagen hen het beste schikt. Daarom kan het ook voorkomen dat u de folders niet iedere week op dezelfde dag ontvangt, de ene week bijvoorbeeld op zondag en de andere week bijvoorbeeld op dinsdag.
Indien u dit niet op prijs stelt zou u er voor kunnen kiezen een NEE-NEE of NEE-JA sticker op uw brievenbus te plakken. U ontvangt de folders dan helemaal niet meer, maar kunt ze altijd raadplegen op spotta.nl of via de Spotta app.

Hopelijk heb ik u zo voldoende geïnformeerd.

Heeft op 20 februari 2018 om 20:28 geantwoord

Dit is geen oplossing, Spotta respecteerd de zondagsrust niet en schuift het probleem naar mij toe.

Alle klachten die gemeld zijn door tbouwhuis8625