Klacht: Bezorging niet binnen aangegeven tijd

op 22 december 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen week bestelde ik een blousje bij ZARA, met de gedachten deze nog voor kerst in huis te hebben.
Bij de betaling had ik aangegeven dat ik €10 meer wilde betalen voor een bezorging binnen 24-48 uur.
Helaas zie ik nu op de track&trace dat de bestelling toch pas na kerst bezorgd wordt…

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug heb voor de binnen 24-48 uur bezorging. (€10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tess.vtr