Klacht: bezorging naar familie tijdens mijn vakantie

op 01 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Daar wij 15 dagen op vakantie gingen heb ik telefonisch contact gehad om de krant te laten bezorgen bij familie van Looy, Koenermaat 18 te Meppel. Dit zou ingaan op 18 Mei . Zij hebben alle 14 dagen geen krant ontvangen. Dit spijt mij heel erg .Ik heb dit al meerdere malen gedaan en toen is ’t wel goed gegaan. Ik ben heel erg teleurgesteld daar zij ’t erg leuk vinden om de krant zo 14 dagen te ontvangen.
Hoop dat U daar een antwoord op heeft.

Groet,
H.Rozema van Elk.

Graag wil ik een compensatie voor de niet geleverde weken van de krant.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 02 juni 2016 om 08:57 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Rozema van Elk

Dank u wel voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat de krant niet is bezorgd op het tijdelijke adres. Hier is niet eerder een melding over binnen gekomen waardoor dit niet bij ons bekend was. Echter had de krant natuurlijk wel bezorgd moeten worden, wij bieden onze excuses aan dat dit niet is gebeurd. Ter compensatie zullen wij uw betaalperiode met de gemiste dagen opschuiven. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door hido1963