Klacht: Bezorging meer dan te laat

op 07 oktober 2016 over Adidas in de categorie Sportmerken

Hallo,

Afgelopen zaterdag heb ik nieuwe schoenen besteld: zwarte Adidas Tubular schoenen. Toen ik ze bestelde stond er dat de bezorgtijd 2-3 werkdagen betreft. Aangezien maandag de eerste werkdag is verwacht ik mijn schoenen op een woensdag. Op woensdag nog steeds niks. Toen ben ik in mijn mail gaan kijken stond er ineens dat mijn pakketje in 4-5 dagen wordt bezorgd. Ik ben mijn bestelling gaan volgen op DHL pakketservice en daar stond dat mijn pakket er op Donderdag 6 Oktober zou zijn (+-17:00 uur). Geen schoenen. Nou oke, 4-5 dagen, dan wacht ik nog wel een dagje . Ik zit nu te wachten en het is inmiddels bijna 17:00. Er staat geen informatie op de site wanneer mijn pakketje komt en ik ben bang dat ik nog een weekend langer moet wachten op mijn schoenen. Ik ben woensdag thuis gebleven om te wachten op mijn pakket en mijn moeder is op donderdag thuis gebleven voor mijn pakket. Ik ben nu wel klaar met wachten en wil graag weten waar mijn schoenen nu precies zijn.

Ik wacht af wat u mij te bieden heeft

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adidas

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adidas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door timvandenhurck