Klacht: Bezorging krant

op 17 september 2017 over Telegraaf Aanbiedingen in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na vele keren gemeld te hebben dat de krant niet is bezorgd, wordt het nu tijd om officieel een klacht in te dienen. De Telegraaf bezorgdiensten blijven in gebreke en krijg niet de indruk dat men willig is er niets aan te doen. Ook bij anderen in ons appartement wordt de krant niet of zeer slecht bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Als TMG er iets aan doet en de krant weer bezorgd wordt op dagen zoals in het abonnement is overeengekomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telegraaf Aanbiedingen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telegraaf Aanbiedingen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf Aanbiedingen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf Aanbiedingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf Aanbiedingen

Heeft op 26 september 2017 om 15:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Dijkdrenth,

Wanneer het gaat om de levering van de krant De Telegraaf, raden wij u aan om contact op te nemen met de klantenservice van De Telegraaf. 

Wij zijn een dag aanbiedingen website (Groupdeal / Telegraaf Aanbiedingen) en wij hebben helaas niets te maken met de krant zelf. 

U kunt via de volgende link de klantenservice van De Telegraaf bereiken: 
https://www.mijnmedia.nl/help_en_contact/

Succes!

Met vriendelijke groet,

Telegraaf Aanbiedingen
info@telegraafaanbiedingen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door GCDijkdrenth