Klacht: bezorging hoekbank leen bakker

op 27 juli 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou er tussen 17.00 en 20.00 een hiekbank geleverd worden. Aangezien dit bij mijn moeder van 83 is een halve snipperdag opgenomen. Om 19.45 telefonisch contact opgenomen ,bezorgers hadden vertraging binnen 45 minuten zou men er zijn. Helaas is de bank nog steeds niet geleverd. Te schandalig voor woorden!!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer de bank binnen 30 minuten geleverd wordt en anders fininanciele compensatie en morgen de levering voor 11.00

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 04 augustus 2017 om 15:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste HC v/d Poel,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses dat uw zending niet op de gewenste datum is bezorgd.
Wij danken u daarom hartelijk voor uw melding. We streven continue naar het verbeteren van onze bezorgservice en klantcommunicatie met als einddoel dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen.

Voor enige compensaties moeten wij u verwijzen naar de leverancier, deze zal met u doornemen in welke vorm en mate u een tegemoetkoming kunt krijgen. De leverancier claimt dit vervolgens bij ons conform met de bij hen bekende procedures.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door HCPoel