Klacht: Bezorging folders

op 01 juli 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Het probleem is nog net opgelost vorige week kregen we de folders pas woensdagavond, nu hebben we ze ook nog niet.

Als we folders op tijd krijgen, bij sommige (Dirk) gaan de aanbiedingen al op zondag in!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 01 juli 2020 om 10:59 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je geen folders ontvangt. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.

Melding
We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Tip
In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de www.Folders.nl/app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

Tot slot
Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via Folders.nl/consumentenservice.

Een fijne dag.

Alle klachten die gemeld zijn door akker202