Klacht: Bezorging folderpakket

op 20 december 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Ik heb meerdere keren een klacht doorgegeven over de bezorging van het folderpakket van spotta. Vorige week nog werd er beloofd dat we deze week het pakket zouden ontvangen. Maar helaas dat is weer niet gelukt. De afgelopen 2 maanden hebben we 2/3 keer het pakket ontvangen, beetje jammer.

Elke week het folderpakket in de brievenbus.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 21 december 2017 om 15:48 geantwoord

Geachte mevrouw Tollenaar,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer netjes in uw brievenbus ontvangt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice. Groet klantenservice Spotta.

Heeft op 21 december 2017 om 18:37 geantwoord

Niet steeds beloven dat het opgelost wordt en er net de coördinator is gesproken . Daar heb ik weinig vertrouwen in dat is de afgelopen 3 keer dat ik een klacht ingediend heb ook niet gelukt. We zullen zien.

Bericht van Spotta

6 maanden geleden - Goedemiddag mevrouw Tollenaar, Zojuist uw man gesproken in verband met de melding(en) van het niet ontvangen van de folders. Als het goed is zal hij de boodschap doorgeven, maar in het kort: Dit weekend start er een nieuwe bezorger, daarmee gaan wij er vanuit dat het echt is opgelost en dat u weer wekelijks de folders in de brievenbus ontvangt. Mocht het onverhoopt niet goed gaan, geef het wel door want achter de schermen doen wij ons uiterste best om de folders bij u in de bus te krijgen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door InaTollenaar