Klacht: Bezorging en klantenservice

op 15 februari 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Goedemorgen
Ik had voor valentine een cadeautje besteld ..duidelijk met tijd (tussen 9 en 20.00 uur,ruimte zat dus)omdat het op het werk van mijn vrouw bezorgd moest worden …dit werd ook in de bevestigingsmail bevestigd..wordt het toch om 20.55 uur bezorgd bij de buren…lekker dan…
Vervolgens die avond op de chat van greetz om een klacht in te dienen…30 wachtende om 21.15 uur…wordt om 22.00 uur gewoon met nog 8 wachtende de chat groep beëindigd..
Volgende dag op de chat….excuus het was druk …that’s it…..hadden ze van te voren ook kunnen bedenken.
Gewoon een automatisch antwoord…zo slecht…daar betaal je extra bezorgkosten voor

Geld terug

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 28 februari 2018 om 11:00 geantwoord

Beste Erwin,

Bedankt voor je melding.

We hebben de status van de bestelling voor je nagekeken en zien inderdaad dat de bestelling om 20:51 uur is bezorgd bij de buren. Op Valentijnsdag liggen de bezorgtijden ruimer en is er tot 22:00 uur bezorgd. Dit tijdsvak stond ook aangegeven toen je de bestelling hebt geplaatst. Omdat de bestelling wel op tijd is geleverd, kunnen we je helaas geen compensatie aanbieden. Wij zullen je klacht wel doorgeven aan de desbetreffende afdeling.

Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag!

Greetz, Kiki

Heeft op 28 februari 2018 om 11:04 geantwoord

In de bevestiging staat duidelijk van 8tot 20 uur per koerier.
En was ook maar de helft van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Tabje68