Klacht: Bezorging en klantenservice

op 15 februari 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen
Ik had voor valentine een cadeautje besteld ..duidelijk met tijd (tussen 9 en 20.00 uur,ruimte zat dus)omdat het op het werk van mijn vrouw bezorgd moest worden …dit werd ook in de bevestigingsmail bevestigd..wordt het toch om 20.55 uur bezorgd bij de buren…lekker dan…
Vervolgens die avond op de chat van greetz om een klacht in te dienen…30 wachtende om 21.15 uur…wordt om 22.00 uur gewoon met nog 8 wachtende de chat groep beëindigd..
Volgende dag op de chat….excuus het was druk …that’s it…..hadden ze van te voren ook kunnen bedenken.
Gewoon een automatisch antwoord…zo slecht…daar betaal je extra bezorgkosten voor

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Tabje68