Klacht: Bezorging door dhl

op 06 september 2018 over zooplus.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Na betaling moet ik 5 dagen wachten op mijn bestelling….. toch wel kans als je het mij vraagt. . Die bestelling komt echter ook dan nog niet, want volgens de bezorger was ik niet thuis, ik heb de hele middag thuis gewacht. volgens DHL moest ik dan de volgende dag maar weer wachten. Het zou te msken hebben met de afmeting van het pakket…. laat me niet kachen, de bezorger zegt dat ik niet thuis was. Wachten op een nieuwe aanlevering is voor mij geen optie, bij zooplus vertelt men mij dat ik mijn geld pas terug krijg wanneer ik het pakket aan hen retourneer en als ze dat pakket dan ontvangen hebben. Hoezo, welk pakket, ik heb geen pakket ontvangen. …. als dit weer zo lang gaat duren hebben ze daar nog een leuke bijverdienste door de bedragen die ze niet per omgaande terugboeken.

Oplossing is geld retour. Mijn naam uit klantenbesrand verwijderen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over zooplus.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over zooplus.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Claire Heijmans