Klacht: Bezorging.

Iris Welbergen op 07 juli 2022 over Topbloemen.nl in de categorie Internetshops - Bloemen en planten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor €70,- heb ik bloemen laten bezorgen bij mijn broer in Arnhem via Bob’s bloemen. Het is een treurige bos met vaas voor zoveel geld. Het is het absoluut niet waard ! Ik heb Bob’s bloemen gebeld en mijn klacht geuit, en foto van de bloemen naar hem gestuurd en gevraagd wat hij er aan ging doen. Niets, was zijn antwoord, dan ga je toch lekker Topbloemen bellen met je klacht en legde vervolgens de haak op de telefoon. Absoluut niet aardig.

Gewenste Oplossing:

Dat er nog een mooi boeket nagezonden gaat worden naar mijn broer in Arnhem.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Topbloemen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Topbloemen.nl in behandeling genomen

Bericht van Topbloemen.nl

1 jaar geleden - Beste Iris, Bedankt voor je beoordeling. Zou je ons je klacht willen mailen o.v.v. je ordernummer en/of postcode, zodat wij samen kunnen kijken voor een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl

Reactie van de melder van de klacht Iris Welbergen

1 jaar geleden - De klacht zoals ik die heb verwoord in mijn beoordeling, hebben jullie al. Ik neem niet aan dat ik die hier opnieuw moet schrijven. Het ordernummer was: 68411525. Waar het naar toe moest, daar is de postcode van : 6814 KP in Arnhem, dat was de bestemming van de bloemen van €70. Vriendelijke groeten, Iris Welbergen

Bericht van Topbloemen.nl

1 jaar geleden - Beste Iris, Ik zie dat je de bestelling hebt geplaatst bij een andere bloemist. Dit ligt dan helaas ook ingewikkelder om dit op te lossen via Topbloemen.nl. Ik wil je toch vragen om ons te mailen, zodat wij jouw mailadres hebben en wij jou de gegevens kunnen doorsturen van de bloemist waar de bestelling is geplaatst en je hier samen met deze bloemist tot een oplossing kan komen. Met vriendelijke groet, Topbloemen.nl

Reactie van de melder van de klacht Iris Welbergen

1 jaar geleden - Jullie hebben mijn mailadres toch, anders zou je deze mail niet kunnen versturen ! De bloemist waar ik de bestelling heb geplaatst is: De Eeuwige Lente in Castricum. www.bloemistendeeeuwigelente.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Topbloemen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Topbloemen.nl

Heeft op 09 juli 2022 om 09:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Iris,

Graag wil ik jou vragen om contact met deze bloemist op te nemen zodat ze het voor jou oplossen met de uitvoerende bloemist.
Jij hebt de bestelling bij De Eeuwige Lente geplaatst en niet direct op Topbloemen.nl. En daarom moet De Eeuwige Lente het eigenlijk voor jou oplossen met Bob's Bloemen uit Arnhem.

Met vriendelijke groeten,
Topbloemen.nl

Iris Welbergen

Heeft op 09 juli 2022 om 10:31 geantwoord

Ik ben al geweest bij de Euwige Lente, zij doen er verder ook niets aan. Zij halen Bob's Bloemen uit hun bestand zover ik begreep, en dat is het.

Alle klachten die gemeld zijn door Iris Welbergen