Klacht: bezorging

op 25 mei 2020 over Spotta in de categorie Reclame

reeds 3 zondagen ontvangen wij in onze wijk 2104VD heemstede per brievenbus zo’n 6 pakketten in de bus.
wat mankeert de bezorger, snel geld verdienen?

wanneer dit ophoudt en per bus een pakket wordt gestopt

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 26 mei 2020 om 11:38 geantwoord

Beste heermevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je meerdere folderpakketten ontvangt. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We lossen dit graag als volgt voor je op.

Melding met code
Op het plastic van het folderpakket staat een code. Met deze code kunnen we de juiste bezorger op de dubbele bezorging attenderen. Kan je de code aan ons doorgeven?

Waar vind je de code?
De code begint met één of twee nullen waarop nog zes getallen volgen. De code is in dunne grijze puntjes op het plastic gedrukt en is ongeveer één bij drie centimeter in omvang (klein dus). Deze staat op de platte kant van het pakket waar het plastic dichtgelast is. De code is het best zichtbaar als je het plastic van de folders afhaalt en dan tegen een lichte achtergrond houdt.

We zien de codes graag tegemoet zodat we ervoor kunnen zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Zou je ook jouw huisnummer door willen geven? Je kan jouw volledige melding het beste aan ons doorgeven via de mail. [email protected]

Alvast hartelijk dank voor je medewerking.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door baslida