Klacht: Bezorging

op 14 februari 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bestel een kaart en chocolade voor valentijn. Staat brievenbus post bij en als diegene niet thuis is krijgt hij een briefje in de bus, zodat hij het morgen op mag halen.
Dat is niet ect de bedoeling van valentijn. Ik heb dit 31 jan al besteld en betaald.
Voor mij niet voor herhaling vatbaar

Gewenste Oplossing:

Graag een tegemoetkoming in de kosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 26 februari 2018 om 15:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Joyce,

dank je wel voor jouw bericht.

We vinden het uiteraard heel erg vervelend dat het juist op deze dag niet op tijd is aangekomen.

Helaas is deze bestelling met PostNL besteld, hierbij bestaat de kans dat de levering een of twee vertraagdagen in zich heeft. Dit geven wij ook duidelijk aan op de site.

Sowieso maakt het helaas ook niet uit, wanneer je de bestelling plaatst. De bestelling zal de dag voor bezorging pas worden verstuurd.

Sorry voor het ongemak en we hopen je voldoende te hebben geïnformeerd.

Greetz, Hannah

Heeft op 15 maart 2018 om 10:41 geantwoord

Er is geen oplossing

Bericht van Greetz.nl

2 maanden geleden - Beste Joyce, Ook wij vinden het uiteraard heel vervelend dat de bestelling niet op de gekozen bezorgdag is aangekomen! We hebben je zojuist per mail een kortingscode t.w.v. de gemaakte bezorgkosten gestuurd. Greetz, Leonie

Alle klachten die gemeld zijn door J. Graveth