Klacht: Bezorging

op 03 november 2017 over Topbloemen.nl in de categorie Internetshops - Bloemen en planten

Wij hadden bloemen bij topbloemen besteld voor mijn jarige zusje. Tijdig een bestelling geplaatst en direct betaald. Echter op de datum van bezorging kwamen er geen bloemen bij mijn zusje. Er lag wel een briefje in de brievenbus; er was niemand thuis en of mijn zusje de bloemen zelf ergens wilde ophalen in Almere. Te gek voor woorden toch wanneer je wel bezorgkosten hebt betaald? En de buren waren gewoon thuis, waarom zijn de bloemen daar dan niet afgeleverd? Waardeloze service, en zij zijn hierom een aantal klanten kwijt.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Topbloemen.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Topbloemen.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Topbloemen.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Topbloemen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Topbloemen.nl

Heeft op 06 november 2017 om 15:56 geantwoord

Geachte meneer / mevrouw,

Wij hebben zowel op uw emailadres als op uw adres gezocht naar uw order om de klacht netjes in behandeling te nemen.
Helaas vinden wij geen order.

kunt u misschien contact met onze klantenservice opnemen?
[email protected]
of u kunt ons bellen op 088-1108000

Wij zijn in afwachting van uw reactie om de klacht netjes voor u op te lossen.
Met vriendelijke groeten,

Topbloemen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door MarionBennink