Klacht: bezorging

Doeskasoeska op 26 oktober 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Ik krijg al een aantal weken 2 keer uw folders in de bus. De ene bezorging meestal op maandag en op dinsdag krijg ik nog eens hetzelfde pakket..
Dat lijkt me een overbodige bezorging. Ik weet niet of het twee verschillende personen zijn die dezelfde wijk hebben, maar mogelijk kunt u dat nagaan.
Met vriendelijke groet, W. houtman- Vavier

Ik wil ze maar 1 keer ontvangen

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 26 oktober 2017 om 14:50 geantwoord

Geachte mevrouw Houtman,

Wij vinden het erg vervelend dat u meerdere Spotta folderpakketten heeft ontvangen.

Op het plastic waar de folders in zitten staat een code vermeld. De code begint met een of twee nullen waarop nog 6 getallen volgen. De code is in dunne grijze puntjes op het plastic gedrukt en is ongeveer 1 bij 3 centimeter in omvang (klein dus). Deze staat in de lengterichting op de platte kant van het pakket waar het plastic dichtgelast is. De code is het best zichtbaar als u het plastic van de folders afhaalt en dan tegen een lichte achtergrond houdt. Mocht u de folie nog in huis hebben ontvangen wij graag de codes van alle pakketten. U kunt de codes per mail sturen als antwoord op dit bericht. Op die manier kunnen wij de bezorger(s) attenderen op de dubbele bezorging en ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking. Groet klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door