Klacht: Bezorging

op 03 augustus 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat het dindag al mis ging, het pakket was zoek, zou vandaag 3/8 de bezorging plaats vinden. Rond de middag een telefoontje van de chauffeur dat ze geen gereedschap bij zich hadden om de wasmachine te installere. Wij: kom toch maar wij hebben gereedschap.
Vervolgens een smsje dat ze er met een half uur zouden zijn, we horen beneden ig een auto, geen deurbel en die doet het zeer luid en duidelijk.
En vervolgens meteen ern smsje dat ze niet konden bezorgen
Meteen gebled met hun kantoor maar geen poot aan de grond, ze wilden de auto niet teru roepen, moest maar een nieuw datum prikken,kreeg de leunggevrnde ondanks aandringen niet aan de lijn.
Heb uit arren moede maar alvast een nieuwe datum gepland maar met stoom uit de oren, wat een ongehoordheid!
.

Gewenste Oplossing:

Erkenning van de klacht en een excuus

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 04 augustus 2017 om 16:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Mebus,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses dat wij uw zending niet hebben kunnen bezorgen.
Wij danken u daarom hartelijk voor uw melding. We streven continue naar het verbeteren van onze bezorgservice en klantcommunicatie met als einddoel dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen.

De betreffende chauffeur heeft voor uw bestelling een niet thuis melding met foto in het systeem geplaatst. Bij navraag chauffeur hadden we helaas geen gehoor.

Via de bezorgkalender heeft u een afspraak gemaakt voor 5-8-2017.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Heeft op 04 augustus 2017 om 16:36 geantwoord

Het is onzin van de bovenste plank. We waren thuis en er is niet aangebeld. De bel functioneert prima en we zijn niet doof. De chauffeur jokkebrokt of kon niet bij de bel.
Bovendien verleende zijn leidinggevende geen enkele medewerking toen ik meteen belde. En hoe kan ik bellen als ik er niet ben.

Alle klachten die gemeld zijn door Oude