Klacht: Bezorging

op 29 juli 2017 over Brabants dagblad in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte mevrouw/mijnheer,

Vandaag hebben wij geen zaterdagkrant ontvangen.
Ik heb dit per email proberen te melden. Meer als 1,5 uur geprobeerd maar niet gelukt.
Daarna gebeld met de mededeling dat het erg druk was en het nogmaals maar moest proberen. Uiteindelijk nogmaals geprobeerd rond half tien en dan krijg je een mededeling dat je de krant zelf kunt gaan ophalen.

Wat een service voor een klant die al vijftig jaar abonnee is. Petje af. We overwegen nu toch maar eens deze krant op te zeggen.

Gewenste Oplossing:

Thuis bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brabants dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brabants dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cees.steenbekkers@hetnet.nl