Klacht: bezorging

op 30 april 2017 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze week de libelle niet ontvangen

Gewenste Oplossing:

Als ik hem alsnog toegestuurd krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 01 mei 2017 om 10:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Mulder,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft helaas geen Libelle te hebben mogen ontvangen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wij sturen u de gemiste editie uiteraard direct na. Deze mag u binnen 3-5 werkdagen verwachten. Uiteraard doen wij ons uiterste best dit geval in de toekomst te voorkomen.

Hartelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door gerardenanja