Klacht: bezorging

op 20 maart 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al de niet bezorgde folders liggen nog ingepakt naast de containers bij dAgrimarkt in Roosendaal. Snel verdiende bezorging. En de mensen maar klagen dat ze geen reclame meer krijgen.

Gewenste Oplossing:

Controle

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 20 maart 2017 om 16:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Franken,

Hartelijk dank voor uw melding. Helaas is momenteel de verspreiding nog gaande en kunnen wij de melding niet in behandeling nemen. Onze bezorgers mogen namelijk op zondag, maandag en dinsdag verspreiden. U kunt uw klachtmelding vanaf de woensdag na verspreiding bij ons indienen. Wij zouden dan graag uw postcode en huisnummer willen ontvangen. Onze opdrachtgevers zijn op de hoogte van onze bezorgdagen. Zij zijn verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Alle folders online
Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Bregje
Medewerkster Klantenservice Spotta

Heeft op 20 maart 2017 om 16:11 geantwoord

Het gaat mij niet om de bezorging maar om de dumping van onbezorgde folders. Die hadden bij mensen in de bus moeten zitten en niet een stapel van bijna een meter hoog bij de plastic container bij een supermarkt.

Bericht van Spotta

6 dagen geleden - Prima, meneer Franken. Dan heb ik nog enkele vragen voor u. Kunt u met zekerheid zeggen dat het om Spotta folders gaat? Zou u een specifieker adres door kunnen geven van de betreffende supermarkt (straatnaam, huisnummer, postcode)? Is het mogelijk voor u om een foto te maken van de folders? Deze kunt u mailen naar klantenservice@spotta.nl. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Bregje Medewerkster Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx