Klacht: Bezorging

op 11 oktober 2016 over Lucardi in de categorie Juweliers

2 weken terug een bestelling geplaatst van twee guess ringen. Was toevallig niet thuis wanneer de ringen bezorgd zouden worden, deze ringen werden “bij de buren afgeleverd” ben daar gaan vragen. De buren weten van niks! Ik bel naar lucardi, die starten een onderzoek bleek er dat er een handtekening voor ontvangst op moest heb ik niet gedaan hebben de buren niet gedaan. Zielige excuus is nu, het is mijn fout ik heb gekozen voor bezorgen bij de buren, wat totale onzin is want ik heb gekozen voor thuis bezorgen. Het pakket kon op z’n minst twee keer aanboden worden bij niet geen gehoor. Lucardi is bij deze een klant kwijt en zodra ik iedereen hierover heb verteld zullen er meerdere volgen. Dag €50 alsof het aan de boom groeit.

Ik wil m'n ringen waar ik nu €50 voor heb betaald en niks voor heb terug gekregen. Jullie moeten ervoor zorgen dat de levering zo goed mogelijk verloopt en klachten serieus nemen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Manisha1111111