Klacht: Bezorging

op 03 oktober 2016 over Sanoma in de categorie Media

Ik ben al een tijd abonnee van de Grazia. De redenen dat ik nooit een abonnement wil is omdat ik dan iedere keer moet bellen als ik het blad niet ontvang. ( Dit is al een paar keer gebeurd.). Ik ontvang het blad later dan dat het in de winkel ligt.(op woensdag), ik doe nooit meer mee met de voordelen die nieuwe abonnees krijgen. Dan het vervelenste : er achter aan moeten bellen. Ik heb een abonnement genomen omdat ik heel veel van Glossy Magazins houd en het zonde zou vinden als alles op tablet komt.
De laatste tijd komt het blad op vrijdagochtend (eerst altijd op donderdag) of op zaterdag laat in de middag. Ik vind dit niet oke want ik weet nooit of het dan uberhaupt wel komt.

Als het blad op een vaste dag wordt bezorgd,het liefst eerder dan dat het in de winkel ligt. En dat trouwe abonnees ook eens een voordeel krijgen, in de vorm van korting of i.d.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 07 oktober 2016 om 16:39 geantwoord

Beste heer/mevrouw Huijboom,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft de bezorging van Grazia als onprettig te ervaren. Allereerst onze welgemeende excuses voor dit ervaren ongemak. Wij waarderen uw feedback ten zeerste en zullen deze dan ook zeker meenemen in onze evaluaties. Wij doen onze uiterste best een dergelijke situatie in de toekomst te voorkomen.

Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Nel Huijboom