Klacht: Bezorging

op 01 september 2016 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 02 september 2016 om 11:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

We gaan uw klacht serieus doorgeven. Helaas is er sinds 2013 geen nabezorging meer, maar de niet ontvangen kranten worden gecrediteerd.
Vriendelijke groet,
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
M. Houwers
Medewerker klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door nt.nr 8998663