Klacht: Bezorging

op 01 september 2016 over Dagblad de Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze maand augustus al 5 keer geen krant gehad. Vandaag weer geen krant. Dat is nr 6 Daar is voor gebeld geworden door de buren en we kregen te horen hij wordt nabezorgd. DUS NOG GEEN KRANT. OOK NIET NABEZORGD.

Gewenste Oplossing:

Als de krant komt.Waarvoor ik betaal.
.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dagblad de Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dagblad de Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dagblad de Limburger

Heeft op 02 september 2016 om 11:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

We gaan uw klacht serieus doorgeven. Helaas is er sinds 2013 geen nabezorging meer, maar de niet ontvangen kranten worden gecrediteerd.
Vriendelijke groet,
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
M. Houwers
Medewerker klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door nt.nr 8998663