Klacht: Bezorging

op 06 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 07 juni 2016 om 15:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Keim,

Vriendelijk bedankt voor uw melding. Wij hebben uw abonnement bekeken en zien op dit moment vanaf januari 3 meldingen staan dat u De Telegraaf niet heeft ontvangen. Mocht dit toch vaker gebeuren dan verzoeken wij u dit toch te melden. Dit kan ook via mijnmedia.nl
Het is voor ons erg belangrijk deze meldingen te ontvangen, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat de bezorging weer goed verloopt, zonder dat dit te hoog op loopt. Wij hebben de melding van 6 juni ontvangen en het distributiecentrum hiervan op de hoogte gebracht. Wij gaan er vanuit dat dit zo spoedig mogelijk is opgelost.

Met vriendelijke groet,

Monique

Alle klachten die gemeld zijn door Jopy keim