Klacht: bezorging

op 05 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 07 juni 2016 om 14:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Frielink,

Vriendelijk bedankt voor uw melding dat u de Vrouw en Vrij bijlages niet heeft ontvangen. Onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben de Vrouw per post nagezonden. Helaas is dit niet mogelijk voor de bijlage Vrij, maar wij hebben wel van beide een melding gemaakt. Hiervan krijgt het distributiecentrum een melding en weten zij dat hier extra aandacht vereist is. Wij gaan er vanuit dat u deze volgend weekend gewoon ontvangt.

Met vriendelijke groet,

Monique

Alle klachten die gemeld zijn door frielink