Klacht: bezorging

op 05 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 07 juni 2016 om 08:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Volmerink,

Dank u wel voor uw bericht. Wij vinden het enorm vervelend om te lezen dat u het magazine niet heeft ontvangen en de krant niet compleet was. Wij zullen direct contact opnemen met de bezorgdienst om uit te zoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ter compensatie zullen wij uw betaalperiode met een dag opschuiven. U kunt ervan uit gaan dat de krant voortaan keurig bij u bezorgd zal worden.

Met vriendelijke groet,

De Telegraf - RC

Alle klachten die gemeld zijn door volmerink