Klacht: Bezorging

op 04 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 06 juni 2016 om 15:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer De Bruin,

Bedankt voor uw bericht.

WIj vinden het spijtig om te vernemen dat de bezorging niet naar wens loopt.

Uiteraard dient de krant dagelijks bij u op tijd bezorgd te worden en begrijpen wij dat het vervelend is wanneer dit niet gebeurt.

Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Omdat wij naar aanleiding van uw melding wederom contact zullen opnemen met de bezorgdienst gaan wij ervan uit dat de bezorging vanaf heden weer op het gewenste niveau zal zijn.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Heeft op 07 juni 2016 om 12:20 geantwoord

Bedankt maar helaas
Na uw bericht ook vandaag weer veeeeeeeeeel te laat de krant in de bus.
Navraag geeft aan dat er teveel gewacht moet worden bij de verzamelpunten en daarom kan de bezorger niet eerder starten.
Te gek voor woorden dat alle lezers dus de dupe worden van te late aanleveranciers.
Ik ben ook bang dat het niet meer gaat veranderen.
Kranten sterven uit als de klanten de dupe worden hierdoor.

succes, maar los het probleem echt op door betere distributie.

gr JA de Bruin

Alle klachten die gemeld zijn door AUDIKAPOT