Klacht: bezorging

op 03 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 03 juni 2016 om 15:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Heer/mevrouw Ulijn,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u vandaag De Telegraaf niet heeft ontvangen. Onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben de melding direct aangemaakt en doorgestuurd naar het distributiecentrum. Wij gaan er vanuit dat dit zo spoedig mogelijk wordt opgelost. Omdat u nu ook de bijlage Vrouw mist, hebben wij u deze met de post toegezonden. Hopelijk hebben wij u hiermee voldoende geinformeerd,

Groet Monique

Alle klachten die gemeld zijn door annemb@hetnet.nl