Klacht: Bezorging

Beste Mr. Auto,
Ik heb op maandag een bestelling bij jullie gedaan. Je kon kiezen met een optie voor 9,95 dat de bestelling binnen 2 dagen geleverd zou worden. We zijn nu 4 dagen verder en ik heb pas 1 onderdeel binnen. Ook geen mail gehad dat de zending in 2 x zou plaats vinden, ik heb 2x moeten bellen om te vragen hoe of wat.

???

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mister Auto Webshop over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mister Auto Webshop in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mister Auto Webshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mister Auto Webshop

Heeft op 08 juli 2016 om 06:49 geantwoord

Beste heer Kotsiantzis,

Hartelijk dank voor uw reactie op Klacht.nl. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

Het spijt ons voor de vertraging. Wij hebben de onderdelen retour ontvangen en de aankoopbedragen zijn aan u teruggestort. Wij zijn blij dat u via uw account aangeeft dat het klopt. Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst.

Alle klachten die gemeld zijn door Pantelis Kotsiantzis