Klacht: Bezorging

op 27 mei 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb afgelopen Donderdag 26 Mei geen Libelle ontvangen

Gewenste Oplossing:

Gaarne iedere week een Libelle in de bus

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 27 mei 2016 om 16:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Hoogvliet,

Erg vervelend dat u op 26 mei de Libelle niet heeft ontvangen. Wij gaan deze per direct toesturen. Het nazenden duurt meestal 4 of 5 werkdagen. Wij hopen dat dit in de toekomst niet meer voor zal komen en wij wensen u nog heel veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Rina Hoogvliet