Klacht: bezorging

op 25 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 25 mei 2016 om 16:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Zwart,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de bezorging niet naar wens loopt en u met regelmaat een beschadigd of incomplete krant ontvangt. Het is zeker niet de bedoeling dat de krant op deze wijze bij u bezorgd wordt.

Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Wij zullen hierover contact opnemen met de bezorgdienst om te voorkomen dat de bezorgproblemen zich nogmaals voordoen. U kunt ervan uitgaan dat de bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om telefonisch contact met ons op te nemen.

Met vriendelijk groet,

SA-De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door blackie16