Klacht: Bezorging

op 25 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 25 mei 2016 om 13:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Touber,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te vernemen dat de krant regelmatig te laat wordt bezorgd.

Wij hebben een dringend verzoek neergelegd bij onze bezorgdienst om de krant per heden op tijd bij u te laten bezorgen. Wij verzekeren u dat dit ook zal gebeuren.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Rto241