Klacht: Bezorging

op 21 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 24 mei 2016 om 08:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Dam,

Dank u wel voor uw bericht. Wij vinden het enorm vervelend om te lezen dat de bezorging bij u niet gaat zoals dat zou moeten. Onze collega's zullen spoedig contact met u opnemen om uw opzegging in orde te maken. Wij gaan direct contact opnemen met de bezorgdienst om uit te zoeken wat er fout gaat. WIj zullen er dan ook alles aan doen om de bezorging vanaf morgen op orde te krijgen.

Met vriendelijke groet,

RC - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Borus15