Klacht: bezorging

op 17 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 17 mei 2016 om 14:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Doppenberg,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft geen krant te hebben ontvangen vandaag.

Onze excuses voor dit ongemak.

Om ervoor te zorgen dat uw krant weer goed bezorgd wordt hebben wij contact opgenomen met uw bezorgdienst. Tevens schuiven wij de betaaldatum van uw abonnement met een dag op. Hierdoor betaalt u de gemist krant niet.

U kunt vandaag gratis de krant lezen via onze website Telegraaf.nl.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
MvS - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door wmdoppenberg