Klacht: bezorging

op 26 april 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 28 april 2016 om 08:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw De Haan,

Dank u wel voor uw bericht. Wij hebben op uw adres inderdaad geen actief abonnement gevonden. Wij zullen contact opnemen met de bezorgdienst om uit te zoeken waarom de krant bij u is bezorgd. Natuurlijk zullen wij, zoals u aangeeft, ervoor zorgen dat de krant niet vaker bij u bezorgd zal worden. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door ledehaan