Klacht: bezorging 13 mei Holysingel 250 – 3136 LG Vlaardingen

op 14 mei 2017 over Topbloemen.nl in de categorie Internetshops - Bloemen en planten

Beste,

Gisteren een boeket gele rozen van mijn dochter gekregen voor moederdag. Werd omstreeks 15.15 uur bij ons bezorgd: Berkhuijsen (vd Kooij) Holysingel 250. Gelijk in water gezet en mijn dochter heel hartelijk bedankt. Het werd gelijk een profielfoto van mijn whatsapp. Echter 1 van de kopjes begon al te hangen. Dus voor de foto wel de meest positieve kant genomen.

Een dag later zijn er 5 rozen verlept. Ik vond het niet leuk, maar heb mijn dochter vandaag toch meegegeven dat er rozen verlept zijn. Dat is niet leuk om te constateren. Alsof ik een gegeven paard in de bek kijk. Zij weet echter dat ik bloemen met veel zorg behandel. Maar hoe vertel je iemand die zoveel moeite doet voor een moederdagcadeau, dat het niet zo mooi uit de verf komt? Dat ze knollen voor citroenen heeft gekocht?

Na mijn mededeling zei ze me dat ze verbaasd was: ze had de bloemen met zorg uitgezocht bij haar vaste bloemist(e) in Vlaardingen West. Ze weet zeker dat die kwaliteit levert. Ze had overigens ook gedacht dat de bloemen vandaag (zondag) zouden bezorgd worden.

Gewoonlijk zal ik niet gauw over een gegeven cadeau klagen. Maar zelf maak ik regelmatig gebruik van de service van topbloemen. Misschien durven de ontvangenden ook niet te klagen tegenover de gulle gever over de kwaliteit van het cadeau. Maar ik weet uit ervaring dat het niet goedkoop is en dat kwaliteit echt wel verwacht mag worden.

Hoe gaat de bewuste bloemist dit rechtbreien naar mijn dochter toe?

Bezorging van tenminste 5 nieuwe gele rozen en excuus naar Serena Birahy - Walraven van Hall straat in Vlaardingen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Topbloemen.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Topbloemen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Topbloemen.nl

Heeft op 15 september 2017 om 14:17 geantwoord

Wij betreuren ten zeerste dat het boeket niet aan de wensen voldeed.
Wij kunnen echter geen stelling in ons systeem vinden die aan de gegevens voldoet.
Wij denken dat de bestelling is geplaatst bij een plaatselijke bloemist welke is aangesloten bij Topbloemen. Daar de bestelling niet is geplaatst op de website van Topbloemen hebben wij hier geen gegevens van. Wij hebben de klant doorverwezen naar de plaatselijke bloemist.

Alle klachten die gemeld zijn door babsberkie